Моніторинг освітнього процесу за 2023-2024 навчальний рік завантажити
Моніторинг освітнього процесу за 2022-2023 навчальний рік завантажити
Моніторинг освітнього процесу за 2021-2022 навчальний рік
Станом на 01.09.2021 у закладі навчалося 884 учнів, 35 класів. Протягом навчального року прибув 36 учнів, вибуло 30 учнів. На кінець навчального року у закладі навчалися 890 учнів. З них за інклюзивною формою навчання – 9 учнів (1 учень 1-В класу, 1 учень 2-В класу, 3 учні 2-Б класу, 1 учень 3-Б класу, 1 учень 5-Б класу, 1 учень 6-В класу, 1 учень II-I курсу), за сімейною (домашньою) формою – 2 учні (1 учениця IV-М курсу, 1 учень І-М курсу, організовано педагогічний патронаж для 6 учнів (з них для двох учнів, на час лікування).
Об’єктивні результати навчання здобувачів освіти 1-3-х класів оцінювались вербальними оцінками, 4-х класів – рівневими оцінками. Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснювалося відповідно до методичних рекомендацій (наказ Міністерства освіти і науки України № 813 від 13.07.2021 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».
Усі учні 5-11-х класів атестовані за підсумками 2021-2022 навчального року (583 учні).
Якість знань по школі за підсумками навчального року становить 42,4% , на 10,4% більше, ніж у І-семестрі.
Найбільша якість знань по класах: 86% (IV-М курс), 62% (ІІІ-Б курс), 60% (5-А клас), 59 % (5-Б клас), 57% (ІІІ-І курс), 54% (6-А, 6-Б класи).
Високий рівень навчальних досягнень одержали 34 учні, що становить 6 % (на 3% більше, ніж у І-семестрі). Найбільший відсоток учнів з високим рівнем навчальних досягнень у IV-М курсу (38%), у 6-Б класі (12%), у ІІІ-І курсу (11%), у 7-А класі (10%).
За високі досягнення у навчанні нагороджено золотою медаллю 1 ученицю IV-М курсу.
За досягнення у навчанні срібною медаллю нагороджено 3 учениці IV-М курсу.
Свідоцтвом з відзнакою нагороджено 2 учениці ІІ-Ф курсу.
Похвальним листом нагороджено 24 учні закладу.
Похвальною грамотою МОН України за особливі досягнення у вивченні англійської мови, історії, правознавства нагороджений 1 учень IV-М курсу.
Похвальною грамотою МОН України за особливі досягнення у вивченні історії нагороджена 1 учениця IV-Ф курсу
Достатній рівень навчальних досягнень одержали 213 учнів, що становить 36,4 % (на 7,4% більше, ніж у І-семестрі). Найбільший відсоток учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень у ІІІ-Б курсу (59%), у 5-А класі (50%), у IV-М курсу та 6-А класу (48%), 5-Б класі (41%).
Середній бал по предметах по школі становить 8,9, на 0,5 більше порівняно з І-семестром (Додаток 3). Найвищі середні бали по школі, 9 балів і більше в учнів IV-М курсу (10,2 б.), 5-А класу (10,4 б.), ІІІ-І курсу (9,5 б.), ІІ-Ф, ІІІ-Б курсу (9,2 б.), 6-А класу (9,1 б.), 5-Б класу (9 б.).
2 учні 11-х класів одержали 200 балів з історії України, 1 учень – з математики, 1 учень – з української мови з Національного мультипредметного тесту ЗНО.