№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін виконання

Відповідальний

 Діагностичний етап

1

Створення інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах

 

Вересень

Психолог школи

Танцюра Л.О.

2

Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:

  • спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
  • опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
  • психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
  • соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
  • визначення рівня тривоги та депресії учнів.

Усі категорії учасників освітнього процесу

Упродовж року

Класні керівники,

практичний психолог школи

 Інформаційно-профілактичні заходи

1

Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах

Батьки здобувачів освіти

Упродовж року

Класні керівники

2

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі »

Методичне об`єднання  класних керівників

Березень

Заступник директора з ВР

3

Розробка пам’ятки «Маркери булінгу»

Педагогіч-

ний колектив

Жовтень

Заступник директора з ВР

4

Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

1 – 11

Упродовж року

Психолог школи

5

Контроль стану попередження випадків  булінгу

Нарада при директорі

Квітень

Директор школи

6

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа»

Педагогічний колектив

Березень

Психолог школи

7

Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню

Педагогічний колектив

Упродовж року

Заступник директора з ВР

 Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти

1

Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків

1-4

Упродовж року

Класні керівники

2

Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять

1-11

Упродовж року

Класні керівники

3

Перегляд кінострічок відповідної спрямованості

5 – 11

Упродовж року

Учителі інформатики

 

4

Засідання ради старшокласників «Відносини між нами»

9-11

Січень

Педагог-організатор

Лебединська Л.І.

5

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

1-11

Упродовж року

Класні керівники, учителі літератури, історії

6

Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу»

1-11

9-13 грудня

Класні керівники, учитель правознавства, психолог школи

7

Круглий стіл «Кібербулінгу – СТОП!»

5-8

Лютий- квітень

Педагог-організатор

Лебединська Л.І.

 Психологічний супровід

1

Діагностика стану психологічного клімату класу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Танцюра Л.О.

2

Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Танцюра Л.О.

3

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Танцюра Л.О.

4

Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Танцюра Л.О.

Робота з батьками

1

Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»

 

1-11

Упродовж року

Класні керівники

2

Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

1-11

Упродовж року

Психолог школи

Танцюра Л.О.

4

Інформаційна робота через інтернет-сторінки

 

Упродовж року

Заступник директора з ВР