№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
Діагностичний етап |
||||
1 |
Створення інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
Вересень |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
|
2 |
Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах:
|
Усі категорії учасників освітнього процесу |
Упродовж року |
Класні керівники, практичний психолог школи |
Інформаційно-профілактичні заходи |
||||
1 |
Обговорення питання протидії булінгу на батьківських зборах |
Батьки здобувачів освіти |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі » |
Методичне об`єднання класних керівників |
Березень |
Заступник директора з ВР |
3 |
Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» |
Педагогіч- ний колектив |
Жовтень |
Заступник директора з ВР |
4 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11 |
Упродовж року |
Психолог школи |
5 |
Контроль стану попередження випадків булінгу |
Нарада при директорі |
Квітень |
Директор школи |
6 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа» |
Педагогічний колектив |
Березень |
Психолог школи |
7 |
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню |
Педагогічний колектив |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
5 – 11 |
Упродовж року |
Учителі інформатики
|
4 |
Засідання ради старшокласників «Відносини між нами» |
9-11 |
Січень |
Педагог-організатор Лебединська Л.І. |
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 |
9-13 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства, психолог школи |
7 |
Круглий стіл «Кібербулінгу – СТОП!» |
5-8 |
Лютий- квітень |
Педагог-організатор Лебединська Л.І. |
Психологічний супровід |
||||
1 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 |
Упродовж року |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
2 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 |
Упродовж року |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
3 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
4 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»
|
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
Упродовж року |
Психолог школи Танцюра Л.О. |
4 |
Інформаційна робота через інтернет-сторінки |
Упродовж року |
Заступник директора з ВР |