Моніторинг  освітнього процесу за  2022-2023 навчальний  рік завантажити


Моніторинг  освітнього процесу за  2021-2022 навчальний  рік

       Станом на 01.09.2021  у закладі  навчалося 884 учнів, 35 класів. Протягом навчального року  прибув 36 учнів, вибуло 30 учнів. На кінець навчального року  у закладі навчалися 890 учнів. З них за інклюзивною формою навчання – 9 учнів (1 учень 1-В класу, 1 учень 2-В класу, 3 учні 2-Б класу, 1 учень 3-Б класу, 1 учень 5-Б класу, 1 учень 6-В класу, 1 учень II-I курсу), за  сімейною (домашньою) формою – 2 учні (1 учениця IV-М курсу, 1 учень І-М курсу, організовано педагогічний патронаж для 6 учнів   (з них для двох учнів, на час лікування).

     Об’єктивні результати навчання  здобувачів освіти 1-3-х  класів оцінювались вербальними оцінками, 4-х класів – рівневими оцінками. Оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів здійснювалося  відповідно до методичних рекомендацій (наказ Міністерства освіти і науки України       № 813 від 13.07.2021 року «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти».

       Усі учні 5-11-х класів атестовані за підсумками  2021-2022 навчального року (583 учні).

       Якість знань по школі за підсумками навчального року становить 42,4% , на 10,4% більше, ніж у І-семестрі.

       Найбільша якість знань по класах: 86% (IV-М курс), 62% (ІІІ-Б курс), 60% (5-А клас), 59 %    (5-Б клас), 57% (ІІІ-І курс), 54% (6-А, 6-Б класи).

       Високий рівень навчальних досягнень  одержали  34 учні, що становить    6 % (на 3% більше, ніж у  І-семестрі). Найбільший відсоток учнів з високим рівнем навчальних досягнень у IV-М курсу (38%), у 6-Б класі (12%), у ІІІ-І курсу (11%), у 7-А класі (10%).

      За високі досягнення у навчанні нагороджено золотою медаллю  1 ученицю IV-М курсу.

       За досягнення у навчанні срібною медаллю нагороджено 3  учениці IV-М курсу.

      Свідоцтвом з відзнакою нагороджено 2 учениці ІІ-Ф курсу.

      Похвальним листом нагороджено 24 учні закладу.

       Похвальною грамотою МОН України за особливі досягнення у вивченні англійської мови, історії, правознавства нагороджений 1  учень IV-М курсу.

        Похвальною грамотою МОН України за особливі досягнення у вивченні історії нагороджена  1 учениця IV-Ф курсу

       Достатній рівень навчальних досягнень одержали 213 учнів, що становить 36,4 % (на 7,4% більше, ніж у І-семестрі). Найбільший відсоток учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень у ІІІ-Б курсу (59%),  у 5-А класі (50%), у IV-М курсу та 6-А класу (48%), 5-Б класі (41%).

      Середній бал по предметах  по школі  становить  8,9, на 0,5 більше порівняно з І-семестром (Додаток 3).  Найвищі середні бали по школі, 9 балів і більше в учнів IV-М курсу (10,2 б.),  5-А класу (10,4 б.), ІІІ-І курсу (9,5 б.), ІІ-Ф, ІІІ-Б курсу (9,2 б.), 6-А класу (9,1 б.), 5-Б класу (9 б.).

      2 учні 11-х класів одержали 200 балів з історії України, 1 учень – з математики, 1 учень – з української мови з Національного мультипредметного тесту ЗНО.