МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Станом на 01.09.2019 у НВК «Лідер» навчалося 714 учнів, 27 класів; станом на 24.12.2019 – 700 учнів.

Учні 1-А, 1-В, 2-А класів навчалися за освітньою програмою «На крилах успіху».

Учні 1-Б, 2-Б класів – за Типовою освітньою програмою початкової освіти.

У закладі з метою пропедевтичного навчання у 5-7-х класах виділені додаткові години на вивчення математики та української мови. З метою поглиблення знань з історії України, математики, англійської мови введено години курсів за вибором та факультативів.

У 2019-2020 навчальному році у НВК «Лідер» працювали:

  •  класи з поглибленим вивченням англійської мови (4-А, 5-Б, 6-Б, 7-Б класи, І-Ф курс); з поглибленим вивченням математики (ІІ-М курс), з поглибленим вивченням української мови (ІІ-Ф курс), з поглибленим вивченням біології та хімії (ІІ-Б курс), з поглибленим вивченням біології (І-Б курс);
  • профільні класи (математичного профілю – ІІІ-М, ІV-М курси;
  • історичного профілю – ІІІ-С курс, 11 клас); біолого-хімічного профілю (ІV-Б курс).

У 2019-2020 навчальному році учні НВК «Лідер» посіли 26 призових місць у міських предметних олімпіадах, з них 9 – І-місця, 5 – ІІ місць.

За підсумками І-семестру 2019-2020 н.р.

  • 42 учні одержали високий рівень навчальних досягнень;
  • 211 учнів одержали достатній рівень навчальних досягнень;
  • 307 учнів одержали середній рівень навчальних досягнень;
  • середній бал по школі становить – 8,5;
  • якість знань – 44%

Здобувачі освіти 1-2-х класів у 2019-2020 навчальному році оцінювались вербально, з використанням формувального оцінювання.

Усі учні 3-11-х класів атестовані за підсумками 2019-2020 навчального року (всього 577 учнів).

237 учнів за підсумками навчального року мають середній рівень навчальних досягнень, що становить 41 % від загальної кількості атестованих учнів ( у І-семестрі було 53% учнів).

Достатній рівень навчальних досягнень мають 258 учні, що становить 44,7 % (у І-семестрі було 37 %).

Високий рівень навчальних досягнень  мають  69 учнів, що становить 12 %. У І-семестрі високий рівень знань  мали  42 учні, що становило 7 %).

13 учнів мають початковий рівень знань, що становить 2,3% від загальної кількості атестованих учнів (у І-семестрі було 3% учнів).

Якість знань по школі становить 57%, що на 13% вище порівняно з І-семестром. Найбільша кількість учнів з високим рівнем навчальних досягнень у 4-Б класі (8 учнів), по 6 учнів у 3-А, 3-Б, 4-А класах, ІІ-М курсі, по 5 учнів у 5-А класі, IV–М курсі.

Середній бал навчальних досягнень по школі становить 8.9 балів, що на 0,4 бали вище порівняно з І-семестром ( у минулому навчальному році на кінець року — 8,7).

Найвищий середній бал серед 3-4-х класів у 3-А класі (9,1) та 4-А класі (9,0), серед учнів 5-9-х класів – в учнів ІІ-М курсу (10,0), у 5-Б класі (9,7), у 7-А класі (9,4); серед 10-11-х класів – у IV-М курсу (9,7), у 11 класі (9,4). Найнижчі середні бали по школі (8 балів) мають учні 3-Б класу та І-Ф курсу.

Середні бали за навчальний рік 10 та вище виставлено з таких предметів: інформатика, астрономія, «Захист Вітчизни», фізкультура, «Основи здоров’я», трудове навчання, мистецтво, «Громадянська освіта».

Середні бали 9 і вище виставлено з таких предметів: українська література, зарубіжна література, фізика, всесвітня історія, географія, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, мистецтво.

Середні бали за навчальний рік 8 та вище виставлено з таких предметів: українська мова, історія України, правознавство, біологія, природознавство, хімія.

Найнижчі бали по школі виставлено з алгебри (7,7), німецької мови (7,8), геометрії (7,9), з англійської мови (7,9).